Knife Sharpening Class and Visit

Kitchen Knife Forums

Help Support Kitchen Knife Forums:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

maxim

Founding Member
Joined
Feb 28, 2011
Messages
2,090
Reaction score
479
14-02-2012 I will make Sharpening Class at Hotel Marienelyst in Helsingør.
http://www.marienlyst.dk/
With my Japanese business partner that visits me from 12-02-2012 to 19-02-2012.
We will tel a bit about Japanese Natural stones, kitchen knives from Sanjo and sharpening techniques both with synthetic and Natural stones, as well straight razor honing.

At same time i get also visit from my very good costumer and friend from US so:

JNS will be closed from 12-02-2012 to 19-02-2012
You can stil place orders on website, but i will first ship packeges and answer emails from 20-02-2012


Thank you very much for your support !!
Maksim JNS
 
Closed from December 02 to Maximber 02 this year.

JK. Euro-dating.
 
:) it´s going to be a fun and exiting day Maxim, me and my chefs are looking forward to you and your company visit us

and if anyone wants to come and join, you are welcome, just let me know, we have lot of space.
 
Hej DKChef (Nikolaj)

Håber det er ok at jeg skriver på dansk:). Jeg ville rigtig gerne med på det slibekursus Maksim afholder på Marienlyst. Jeg tænkte på om jeg kunne få lidt detaljer omkring kurset; tidspunkt, mødested, (pris?) osv?
Jeg kan desværre ikke tage fri den pågældende dag men jeg har fri kl. 14 og ville køre til Helsingør straks derefter, jeg håber ikke at det vil blive et problem (for mig)?
Jeg har set jo set Maksims evner på nettet, snakket med ham og jeg er vildt spændt på at se ham og hans knive+sten "live"!!

Fedt initiativ og på forhånd mange tak!

Mvh
Jakob Lind
 
Closed from December 02 to Maximber 02 this year.

JK. Euro-dating.

423399_10150634087077254_744022253_11502541_52522348_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...34087077254_744022253_11502541_52522348_n.jpg

:whistling:
 
haha.. thank you for explaining confusen :D
 
Don't mess with vikings. We'll google up a chart and crush you.

As a fellow Norseman :viking: - I do not argue most of the charts, however I do have a question - Wouldn't the triangle of Day-Month-Year go the other way since there are 365 days that go into one year?
 
As a fellow Norseman :viking: - I do not argue most of the charts, however I do have a question - Wouldn't the triangle of Day-Month-Year go the other way since there are 365 days that go into one year?

I think (correct me if I'm wrong Jack) that this is poking fun at the way we Americans spell out dates (month, day, year).
 
Hardy Har! Dem Euros are so wild and krazy!!
 
Hej DKChef (Nikolaj)

Håber det er ok at jeg skriver på dansk:). Jeg ville rigtig gerne med på det slibekursus Maksim afholder på Marienlyst. Jeg tænkte på om jeg kunne få lidt detaljer omkring kurset; tidspunkt, mødested, (pris?) osv?
Jeg kan desværre ikke tage fri den pågældende dag men jeg har fri kl. 14 og ville køre til Helsingør straks derefter, jeg håber ikke at det vil blive et problem (for mig)?
Jeg har set jo set Maksims evner på nettet, snakket med ham og jeg er vildt spændt på at se ham og hans knive+sten "live"!!

Fedt initiativ og på forhånd mange tak!

Mvh
Jakob Lind

Hej Jacob

du kommer bare :D

vi er nok gået igang når du kommer, men det er på hotel Marienlyst i køkkenet vi holder til, og det koster ingenting,

jeg sender dig mit nummer i PM så kan du ringe om flere detaljer hvis du mangler.

Mvh
 
Hej Nikolaj.

Nice, blir spændende at være med til! Havde ik lige regnet med at sådan noget ville ske i lille Danmark!

Nu er jeg ret meget en noob til det her forumhalløj men skulle en PM sendt til mig ikke figurere under Notifications øverst på skærmen? Der er ikke nogen og den er heller ikke modtaget som en email...?

Jakob
 
Maxim has another gathering in august
 

Latest posts

Back
Top